08 January 2009

Gabungan Mahasiswa, Harapan Baru Mahasiswa..

Semoga Allah memberi kemenangan..
Jangan Memandang Remeh Isu PRK

Bangi : Kehangatan pilihanraya kampus (PRK) sudah mula dirasai pagi tadi, 8 Januari 2009 apabila penyokong GMUKM (Gabungan Mahasiswa UKM) telah berarak beramai-ramai dari Stadium UKM hingga ke Pustanika. Perarakkan ini bertujuan menunjukkan sokongan para mahasiswa terhadap calon-calon GMUKM yang beribawa atau lebih tepat bukan calon sistem!

Harapan baru mahasiswa agar kami tidak lagi ditindas olah pihak universiti! Mahasiswa bukanlah catur untuk dijadikan boneka dan dilayan seperti hamba. Terkejut dan sedih apabila mendengar sahabat diugut oleh pihak kolej, namun saya memuji keberanian beliau. Kepada calon-calon yang dihormati jangan takut dengan ugutan kerana Allah lebih berkuasa, semoga tabah menghadapi dugaan.

Gelombang Ungu Di Depan Pustanika

Marilah beramai-ramai menunjukkan sokongan kepada mahasiswa yang beribawa pada 15 Januari 2009 ! Ingat anda mampu mengubah nasib mahasiswa..

Taniah kerana GMUKM telah menang 3 kerusi tanpa bertanding.

STUDENT POWER!

Maklumat lanjut dan gambar boleh check : GMUKM

1 comment:

Jolynn said...

Dulu saya pernah ke UKM untuk pertandingan nasyid. Memang best... Banyak muslimah yang bertudung labuh. Tak seperti kolej saya... Huhu...

MPP di UKM pun mantap tak seperti kolej saya...

Ya... Saya juga sangat kesian dengan cara pelajar kolej saya mati di kemalangan itu. Huhu...

InsyaAllah Hamizah. Saya akan jaga kesihatan saya. Semakin teruk nampaknya. Hmm...