25 January 2009

Cute Blogger Award from Adawiyah

1. Copy Badge Cute Blogger Award untuk diletakkan di blog anda.

award,  Image Hosting

Segan la~

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

Adawiyah.. why did you gimme 2008 award with sexy girl on it
MySpace

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya.

~10 facts about me~

No.1

Saya ada cara baru untuk lepaskan pressure.. Sebelum ni saya suke tulis poem.. Tapi skang apabila saya pressure, saya akan berjalan-jalan sekitar UKM tanpa hala tuju yang tetap.. ulang-alik tempat yang sama.. berjalan sana-sini macam kononnya bz sangat..
MySpacehehe~

No. 2

Saya ada penyakit segan tahap kritikal.. Saya dapat penyakit ini sejak masuk UKM.. Mungkin kerana saya dikelilingi orang-orang yang sangat hebat dalam bidang agama.. Saya segan la~
MySpace

No. 3

Saya ada satu impian yang jarang ada orang buat iaitu saya nak pergi travel all around the world sepanjang hidup saya (hehe ini impian je).. Tak mungkin dapat travel seumur hidup.. But still saya nak pergi travel gak.. Tak kira!!
MySpace

No. 4

Saya sangat suka majlis ilmu.. Sanggup batalkan semua plan lain yang penting semata-mata nak pergi menimba ilmu.. Saya suka baca buku dan sanggup beli buku baru walaupun buku lama tak abis baca..

MySpace

No. 5

I'm coffee addicted.. Kalo tak ambik coffee dalam 1 hari, saya akan jadi tak betul skit.. Kalo dalam beberapa hari saya lupa minum coffee saya akan dapat migrain.. Pelik?
MySpace

No. 6

Saya boleh bercakap dengan sesiapa apabila berada di luar bilik. Tapi jika saya berada di dalam bilik tak kira bilik di rumah atau kolej, saya akan jadi seorang yang sangat pendiam.. mayb orang akan anggap saya sombong.. but that's the way I'm..
MySpace

No. 7

Saya suka main Go (sejenis board game).. Ramai tak tahu permainan ni.. Kalo nak tahu pergi ke KGS Go Server.. Oleh sebab sejak kecil saya didedahkan dengan teknologi, macam Adawiyah saya suke main game.. Sejak ada PSP, tak tidur malam sebab nak main game sampai abis..huhu.. Tapi sekarang saya dah tak ada masa nak main game macam dulu~
MySpace

No. 8

Sebelum saya tidur saya akan teringat orang yang tersayang.. Apabila rindu pada seseorang saya akan berdoa agar Allah sampaikan kerinduan hati ini kepadanya.. Pernah satu hari disebabkan terlalu rindu saya hantar sms kul 12.51am dalam keadaan separa sedar,
"adik sangat rindu kat akak.." Segannya >.<
MySpace

No. 9

Saya sangat ringan untuk meminta maaf walaupun tahu bukan salah saya.. Tapi agak sukar untuk minta maaf dengan orang yang terdekat..
MySpace

No. 10

Saya sangat sayang semua orang yang telah membantu saya pergi ke arah kebaikan.. Terima Kasih semua..
MySpace

This Cute Award goes to:-
  1. Kak Aida
  2. Kak HuRuL_Aini
  3. Najah Najihah

1 comment:

helang timur said...

salam,,
nampaknye fakta yg keempat tu same laa
huhu..
;p..
erm award ni camne ek..??
hehe..
cube cite skit..
~salu denga, tapi tak penah tahu apakah ia..~haha