27 April 2010

Apabila Tamatnya Exam..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah..

My Fav Book of this year

Setiap kali di awal tulisan saya pasti saya menyatakan bahawa sudah lama saya tidak menulis. Kekangan masa hanyalah alasan. Namun hari ini terasa free untuk menulis. Semalam paper terakhir untuk final exam kali ini.

Selesai sudah exam Prinsip Proses Kimia, saya menghulurkan tangan untuk bersalam dengan lecture, tibe2 je Dr.Riza peluk saya. Rasa terharu sebab bab2 peluk ngan tenaga pengajar ni cuma ada kat sekolah je. Agak bagus juga kalo diamalkan di universiti.

Terima kasih kepada semua yg telah membantu saya sepanjang pengajian tahun 2 saya.

Buku diatas dipinjam drpd PTSL. InsyaAllah sekiranya berkemampuan saya akan beli buku ini, Elementary Principles Of Chemical Processes. Saya suke sgt2 buku ni.

Sekarang

Memandangkan exam da abis, saya mempunyai lebih banyak masa free. Jadi saya ingin menggunakan masa ini dengan sebaiknya. Antaranya tengok anime dan main PSP. Hehe. Ishhh xsedar diri.

Perancangan Cuti Sem

- Perkampungan PMFST untuk sesi pimpinan akan datang

- Short sem

- Studi untuk next sem

- Agenda lain

Tak Lama Lagi

Sebenarnya sy ingin kupas isu illuminati. Kebanyakkan orang selalu kupas isu ini melalui movie2 drpd barat. Tetapi saya akan kupas melalui anime kerana plot perancangan mereka kelihatan lebih jelas dan nyata. InsyaAllah saya akan usahakan.

Isu Semasa

Sebenarnya saya tak suka politik. Banyak benda kotor dan jijik berlaku dalam politik. Tapi, Allah dah gitau sesungguhnya benda yg kamu xsuke itulah yg terbaik untuk dirimu. Nabi juga pernah berkata sekiranya mampu ubahlah dgn tgn. Jd adalah penting untuk mempunyai kuasa dalam politik. PRK Parlimen Hulu Selangor baru2 ini menyaksikan kemenangan BN dengan majoriti 1,725 undi.. Owh..

Tamat

Hehe xtau nk ckp pe lg.. Sekian..


.........

4 comments:

helang timur said...

tak sabar nak nantikan kupasan illuminati dalam anime. :)

p/s: fst ada tasik eh? huhu.

cik qureen said...

sy pn ske sgt kat buku tu...
huhu...

cLoVer4miza said...

hehe same la kite :D

cLoVer4miza said...

najihah : hehe bkn la.. tasik kejut tu kitorg panggil sbg tasik teh tarik..